zaterdag, mei 07, 2011

Jahoe, ik ga naar SCRAPTASTIC 2011

Al enkele jaren surf ik op het web naar een gelegenheid om weer een workshop van Céline Navarro te volgen. Een aantal jaar terug heb ik twee workshops van haar gevolgd tijdens het wacky workshop weekend in Veghel. Ik heb daar zo veel inspiratie opgedaan, dat ik meteen voorgenomen had om nog eens een workshop bij haar te doen. Eindelijk vond ik een workshop event, met Céline, wat niet franstalig was en waar ik dus heen zou kunnen gaan. Het SCRAPTASTIC 2011 event in België. Het is wel anderhalf uur rijden, maar dan heb je ook wat. Ik ga drie workshops doen op zaterdag. Twee van Céline en een van de Duitse Nathalie kalbach. Ik heb er enorm veel zin in.
Hieronder vast wat eye candy van de workshops nr 5 en 7. Helaas is over workshop 12 nog niets bekend. Spannend.....

Workshop 5 door Céline Navarro 



Workshop 7 door: Nathalie kalbach


Ik zoek trouwens ook nog carpoolmaatjes. Ik wil best rijden, maar vind het een beetje saai om anderhalf uur alleen in de auto te zitten. Dus wil je er ook heen op zaterdag? Laat vooral een berichtje achter.